• چهارشنبه ١٣ بهمن ١٤٠٠-١٨:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٧٣٤
در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

تقویت بودجه آتش نشانی به منظور جبران کمبود امکانات و تجهیزات

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به منظور جبران کمبود امکانات و تجهیزات آتش نشانی تهران تصمیم به تقویت بودجه در این بخش گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، بودجه 1401 حوزه خدمات شهری شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. 

در این جلسه که اعضای کمیسیون، معاون امور مناطق، معاون خدمات شهری و مدیر کل بودجه شهرداری تهران حضور داشتند روسا و مدیران عامل سازمان آتش نشانی، سازمان میادین میوه و تره بار، سازمان ساماندهی مشاغل، شرکت شهربان و حریم بان، سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران و سازمان زیباسازی به ارائه گزارش بودجه 1401 سازمان متبوع خود پرداختند.

طی بررسی های صورت گرفته در این جلسه مقرر گردید با وجود کاهش سقف بودجه پیشنهادی شهرداری تهران حمایت لازم از حوزه خدمات شهری که ماموریت اصلی شهرداری تهران به حساب می آید صورت گرفته و توجه ویژه ای به برخی از واحدها از جمله آتش نشانی در زمینه خرید امکانات و تجهیزات صورت گیرد تا از این طریق عقب افتادگی ایجاد شده در این بخش جبران شود. 

گفتنی است در این جلسه بر شناسایی و رفع مشکلات اتش نشانی تهران؛ گسترش فضای سبز خصوصا در مناطق و محلاتی که از سرانه فضای سبز کمتری برخوردار هستند؛ انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگسازی از سوی سازمان زیباسازی و ساماندهی مشاغل نقاطی مانند خلازیر و شادآباد که زمینه ساز مشکلاتی در سطح منطقه شده اند و ... تاکید شد.

شایان ذکر است که بررسی لایحه بودجه در ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: