• سه شنبه ٥ بهمن ١٤٠٠-١٨:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٦٨
در گزارش برنا بخوانید:

‎واکنش عضو شورای شهر تهران به ایجاد واگن مخصوص بانوان و کودکان

علی اصغر قائمی در واکنش به طرح ایجاد واگن مخصوص بانوان و کودکان گفت: اگر واگن به میزان کافی داشته باشیم نفس کار اقدام بدی نیست چراکه بانوانی هستند که فرزند خردسال دارند و با این اقدام در شلوغی‌های مسافر پذیری مترو آسیب نمی‌بینند.

 
‎به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار شهری برنا در این باره، اظهار کرد: اگر واگن به میزان کافی داشته باشیم نفس کار اقدام بدی نیست چراکه بانوانی هستند که فرزند خردسال دارند و با این اقدام در شلوغی‌های مسافر پذیری مترو آسیب نمی‌بینند.
‎وی با اشاره به اینکه به نفس کار نمی‌توان ایرادی وارد کرد، ادامه داد: امیدواریم در کنار این برنامه‌ها، هرچه سریع‌تر اورهال واگن‌هایی که در صف تعمیر هستند اتفاق بیفتد؛ درحال حاضر ۷۰۰ واگن در مسیر اورهال‌ هستند.
‎قائمی افزود: قول‌هایی داده شده که بخش عمده‌ای از این ۷۰۰ واگن تا نیمه اول سال آینده در خط سرویس قرار گیرد که اگر این اتفاق بیفتد انجام چنین طرح‌هایی نیز خوب است.
‎عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت : اگر این طرح فعلا فقط به صورت پایلوت بوده تا کارآمدی آن را بسنجد بعد از آن در شرایطی که بودجه لازم را در اختیار داشتیم توسعه دهند، مشکلی نیست. اما در شرایط فعلی که با کمبود شدید واگن روبه رو هستیم و بخواهیم تعداد زیادی از واگن‌ها را به این موضوع اختصاص دهیم قابل توجیه نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: