• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١١:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٨٦
در جلسه شورا صورت گرفت: 8-40

تصویب اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز تهران با قید یک فوریت

در جریان چهلمین جلسه شورا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه در خصوص «اصلاحيه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضاي سبز مبتني بر ارزش اكولوژيك درختان» توسط اعضا بررسی شد و با 20 رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان چهلمین جلسه شورا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه در خصوص «اصلاحيه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضاي سبز مبتني بر ارزش اكولوژيك درختان» مورد بررسی اعضا قرار گرفت. 
سوده نجفی در قرائت متن لایحه گفت: به استناد بند 16 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران و تبصره 11 اصلاحی مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضاي سبز مبتني بر ارزش اكولوژيك درختان، به پیوست لایحه «اصلاحيه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضاي سبز مبتني بر ارزش اكولوژيك درختان» با قید یک فوریت برای سیر مراحل تصویب به شورای اسلامی شهر تهران، ارائه شده است.
مهدی چمران نیز  خطاب به اعضای شورا گفت: با توجه به اینکه بحث عوارض جرایم قطع درختان مطرح است و از آنجایی که باید تا ۱۵ بهمن این لوایح عوراضیتعیین تکلیف شود از کمیسیونها می خواهیم که هر چه سریعتر این لوایح را بررسی کرده و برای بررسی بیشتر و رأی گیری به صحن شورا بیاورند.
بر اساس این گزارش با توجه به اینکه لایحه مذکور مخالفی نداشت، موافق نیز در این رابطه صحبت نکرد و یک فوریت لایحه اصلاحیه " مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبنی بر ارزش اکولوژیک درختان" با ۲۰ رأی موافق به تصویب رسید.
 
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: