• چهارشنبه ١ دی ١٤٠٠-١٢:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٨٠
عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر در گفت‌گو با آنا:

با قطعیت نمی‌توان اعلام کرد که عامل حادثه مترو خطای انسانی است

علی‌اصغر قائمی در خصوص علت حادثه برخورد دو قطار مترو گفت: با قطعیت نمی‌توان اعلام کرد که عامل حادثه مترو خطای انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، صبح امروز ۲ قطار مترو در خط ۵ تهران با یکدیگر برخورد کردند و علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در مصاحبه با برخی رسانه‌ها در خصوص علت این حادثه می‌گوید:« به احتمال قوی این حادثه براثر عامل انسانی و خطای محاسبات اپرتورها رخ داده است. فکر می‌کنم این حادثه با حوادث اخیر متروی تهران متفاوت است.»
در همین راستا علی‌اصغر قائمی مخبر کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری آنا در واکنش به صحبت‌های ناصرامانی عضو شورای شهر مبنی براین‌که خطای انسانی عامل ایجاد حادثه برخورد دو قطار مترو است، عنوان می‌کند:« براساس صحبت‌هایی که با دوستان و همکاران داشتم هم عامل انسانی و هم مشکلات فنی سیستم‌های کنترلی سیگنالی می‌تواند در شکل‌گرفتن این حادثه دخیل باشد.»
وی با بیان‌این‌که هنوز به این قطعیت نرسیدم که عامل این حادثه را خطای انسانی اعلام کنم ادامه می‌دهد:« تا جایی که من تحقیق و بررسی کرده‌ام، هم عامل انسانی و هم مشکل فنی می‌تواند در ایجاد این حادثه نقش داشته باشد.»
 
 
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: