• دوشنبه ٢٢ آذر ١٤٠٠-١٤:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٨٩
در سیزدهمین رویداد "طرح رصد" مطرح شد:

ضرورت هم افزایی دستگاه های دولتی و حاکمیتی برای رفع مشکلات احصاء شده در پایتخت

در جریان رصد منطقه 4 از سوی رییس و نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا بر ضرورت هم افزایی دستگاه های دولتی و حاکمیتی برای رفع مشکلات احصاء شده در پایتخت از سوی دبیرخانه " طرح رصد" تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سیزدهمین رویداد "طرح رصد" با حضور محمد آخوندی و میثم مظفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۴ برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور میدانی در سطح منطقه ۴ ضمن بازدید از محله اوقاف، خاک سفید، تهرانپارس، قنات کوثر، مجیدآباد، قاسم اباد، نارمک،شمیران نو و بازدید از پروژه مجموعه ورزشی گلشن، پروژه زیرگذر اتوبان باقری-اتوبان بابایی، پروژه زیرگذر یاس فاطمی و زمین بی دفاع تقاطع هنگام و اتوبان زین الدین به بررسی چالش ها و معضلات محلات منطقه پرداختند.

محمد آخوندی، میثم مظفر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در کارگاه تخصصی رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار منطقه ۴ به گفتگو با ۱۸ نفر از معتمدین، امناء و نخبگان منطقه با حضور مدیران و شهردار منطقه نشستند. در این رویداد بیش از ۱۱۰ چالش در سطح محلات منطقه توسط دبیرخانه "طرح رصد" احصاء شد.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین رویداد طرح رصد در منطقه ۴ گفت: منطقه چهار ۱۰ درصد جمعیت و ۱۰ درصد مساحت شهر تهران را داراست و حل مشکلات این منطقه وسیع و پراهمیت، صرفا از طریق هم افزایی همه ارگان ها و دستگاه های دولتی و حاکمیتی قابل حل است.

وی تاکید کرد: کمبود کلانتری، کسر شدید ایستگاه های آتش نشانی، تامین روشنایی در نقاط بی دفاع شهری، تدقیق حریم شمال شرقی تهران و ... صرفا با تشکیل شورای اداری منطقه و باحضور روسای منطقه ای دستگاه های دولتی و بامحوریت شهردار منطقه در این منطقه وسیع قابل حل است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: