• شنبه ٢٢ آبان ١٤٠٠-١١:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٣١
حبیب کاشانی در بازدید از منطقه 8 شهرداری تهران ،مطرح کرد:

ضرورت بازنگری در بودجه سال 1400 / لزوم فراهم آوردن تسهیلات لازم برای شهروندان در حوزه شهرسازی

عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست با شهردار، معاونین شهردار و شهرداران نواحی منطقه 8 گفت: بازنگری در بودجه سال ۱۴۰۰ در راستای تخصیص منابع به اولویت های مدیریت شهری از ضروریات است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی با حضور در منظقه 8 شهرداری تهران ضمن بازدید از این منطقه و ملاقات با شهروندان این منطقه ، با شهردار، معاونین شهر دار و شهرداران نواحی منطقه ۸ نیز دیدار کرد. 
 
کاشانی ، گفت: از انجاییکه بخش قابل توجه تامین منابع مالی در شهرداری ازحوزه شهرسازی تامین می شود نیاز است تا تسهیلات لازم و سرعت در انجام فرآیند کارها در این خصوص از سوی معاونت شهرسازی برای رفاه حال شهروندان فراهم گردد.
 
وی افزود: توجه به فرصتهای موجود در منطقه و طرحهای جدید و موثر شورای شهر ششم در توسعه زیر ساختها از اولویتهای مدیریت شهری در این دوره است که باید بدان توجه شود. 
 
این عضو شورا اظهار داشت: بخش دیگری از مشکلات شهروندان در تهران تعداد پروندهای در نوبت املاک بدلیل گرفته شدن اختیارات مناطق صورت پذیرفته و مردم با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.
 
کاشانی در پایان از بدنه فعال کارمندان شهرداری به لحاظ فعالیتهای موثر و سازنده تشکر و قدردانی نمود و در ادامه جلسه ضمن دیدار با شهروندان حاضر در منطقه و ملاقات با این عزیزان پیگیر مشکلات آنان بود .
 
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 نیز در گزارشی توجه به زیر ساختها در سطح منطقه ، کمبود سرانه ورزشی در سطح منطقه و کمبود فضای سبز و بوستان را به عنوان اولویت های این منطقه معرفی کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: