• دوشنبه ١٠ آبان ١٤٠٠-١٦:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٩٢٦
سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با میزان؛

ساختمان «بلدیه» تهران چه زمانی به بهره برداری می رسد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت ساختمان بلدیه توضیحاتی داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شوراب اسلامی شهر تهران سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با میزان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت گفت: یکی از پروژه‌هایی که باید به سرانجام برسد پروژه پایانه شرق «جدید» است که چند سال پیش به اتمام رسیده بود و باید پله برقی‌های آن نصب شود؛ همچنین آسانسور‌های این پایانه نیز باید راه اندازی شود.

وی افزود: در دوره گذشته شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده بود که این پایانه کاربری دیگری داشته باشد، ولی هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشد و اینبار ما بازدیدی را با مدیرعامل پایانه‌ها از این محل داشتیم و انشالله به زودی مسئله پایانه جدید شرق تهران را در شورای اسلامی شهر تهران مطرح خواهیم کرد و به زودی این پروژه را به سرانجام می‌رسانیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: آنچه که قطعی است قطعا پایانه شرق جدید کاربری حمل و نقلی خواهد داشت و ممکن از از ظرفیت این محل برای دیگر کار‌ها استفاده شود، اما کاربری اصلی این پایانه در زمینه حمل و نقل خواهد بود.

سید جعفر تشکری هاشمی گفت: همچنین از ظرفیت پایانه شرق قدیم برای حمل و نقل درون شهری استفاده خواهد شد با توجه به اینکه در شرق تهران نیازمند چنین پایانه درون شهری بودیم می‌تواند به ما در زمینه حمل و نقل درونی شهری کمک شایانی بدهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد پروژه ساختمان بلدیه تهران نیز گفت: بخش عمده‌ای از بنا ساخته شده است و می‌تواند یکی از نماد‌های مدیریت شهری باشد و فکر می‌کنم به زودی به اتمام برسد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: