• سه شنبه ٢٧ مهر ١٤٠٠-١٠:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٠٢
محمد آخوندی مطرح کرد:

اعضای شورا به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اخباری که با هدف تنش زایی پیرامون شورا و شهرداری در این دوره مطرح می شود مشخص است با چه هدفی است، ادامه داد: این در حالی است که هیچ درگیری و تنشی میان شورا و شهرداری نیست و از طرفی باید بگویم که اعضای شورا به هیچ عنوان به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و وبودجه شورا در هفدهمین جلسه شورا گفت: همانطور که می دانید هدف اصلی شورای ششم و این دوره مدیریت شهری  خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است که از عملکرد سیاسی دوره قبل ناراضی هستند و انتظار کار از این مجموعه حاضر دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از معدود رسانه هایی که در واقع اهداف خاص و سیاسی دارند با هدف مشغول کردن مدیریت شهری و شورا اقدام به نشر اخبار کذب می کنند که هدفش مشخص است.

آخوندی افزود: وقتی در پایان دوره مدیریت شهری گذشته برای خط خطی کردن کاغذ به اسم طرح چند صد میلیون پرداخت شده است، احتمالا این پول ها را نگه داشتند که برای این زمان و با این هدف هزینه کنند .

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اظهار داشت: متاسفانه خبر هایی منتشر شد در مورد ایجاد حاشیه و حتی درگیری در جلسات مشترک شهرداری و شورا که تقریبا همه دوستان می دانند این خبر دروغ است. بنابراین  بر این نکته تاکید موکد می کنم که طبعا در جلسات هم اندیشی  نظرات کارشناسی ارایه می شود و ممکن است اختلاف نظر و بحث جدی وجود داشته باشد، اما این به معنی خبر های اختلافات و درگیری نیست، گرچه منشا انتشار اخبار مشخص است.

آخوندی افزود:  در مورد انتصابات هم  ممکن است نظرات متفاوتی وجود داشته باشد، اما شورا یک فردی را به عنوان شهردار انتخاب کرده و قرار نیست آقای زاکانی برای هر کدام از احکام خود بیاید با اعضای شورا مذاکره کند. بنده هم شاید به برخی انتصابات ایراداتی را وارد بدانم، اما به یقین به روش دیگری تذکرمی دهم و اعلام می کنم و همین جا به سهم خود تشکر می کنم از انتصابات خوبی که از داخل بدنه شهرداری صورت گرفته است.

آخوندی افزود: فکر می کنم کسی از اعضای شورا به دنبال سهم خواهی نبوده و نیست این اخبار با اهداف خاصی است که باید مراقبت ویژه ای صورت گیرد و لذا حوزه رسانه ای شورا و شهرداری باید به موقع این موارد را منعکس کنند تا مردم ما واقعیت ها را بدانند.

3-17

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: