• جمعه ١٦ مهر ١٤٠٠-١٤:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٦٨٩
امانی در گفت و گو با میزان مطرح کرد:

لزوم پیگیری مشکلات مالی در شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم پیگیری مشکلات مالی در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد کسری بودجه برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه زیر مجموعه شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه شش ماه از تصویب بودجه شهر تهران گذشته است، شهردار تهران و معاونان شهرداری پایتخت باید بررسی داشته باشند و اگر نیازی به اصلاحیه بودجه بود باید به شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کنند تا ما بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران اطلاع دارد که برخی از مجموعه‌های شهرداری تهران مانند سازمان ورزش شهرداری تهران و برج میلاد و ... به دلیل کرونا با مشکل بودجه رو به رو هستند و حتی برخی از پرسنل این مجموعه‌های وابسته به شهرداری با مشکل پرداخت حقوق رو به رو شدند، اما طبیعتا این شهرداری تهران است که باید این موضوع را بررسی و به شورای اسلامی شهر تهران اعلام کند.

وی در مورد مشکل مالی برج میلاد در پرداخت حقوق پرسنل گفت: با توجه به شرایط کرونا یک کمک هزینه‌ای شورای اسلامی به درخواست شهردار تهران برای روند مالی برج میلاد در نظر گرفته بود که این کمک مالی پرداخت و هزینه شده است و معاونت مالی شهرداری نیز معتقد است خارج از بودجه نمی‌تواند مبلغی را پرداخت کند.

وی ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم همچنان حقوق پرسنل برج میلاد پرداخت نشده است و مقرر شد با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر تهران مدیران شهرداری این مشکل را حل کنند و اگر نیاز است اصلاحیه بودجه صورت بگیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: