• چهارشنبه ١٤ مهر ١٤٠٠-١٢:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٦٧٦
ناصر امانی در گفت‌وگو با فارس،

قرارگاه خاتم‌الانبیاءکدام پروژه های شهری را اجرایی می کند؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء از 15 سال پیش پیمانکار اصلی شهرداری است، گفت:‌تکمیل خط 6 و 7 و بزرگراه‌های یادگار امام ،شهید بروجردی و شوشتری و پروژه پایانه شرق با همکاری این قرارگاه اجرایی خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره انجام پروژه‌های شهری در پایتخت اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء از 15 سال گذشته پیمانکار اصلی شهرداری تهران بوده است که در دوره پنجم هم هرچند کمتر همکاری این قرارگاه با مدیریت شهری انجام گرفت و در تکمیل پروژه‌ها همکاری با این قرارگاه ادامه یافت.
وی افزود:‌البته در دوره‌ای از مدیریت شهری سابق به دلیل موضوعات مالی و مشکل تأمین مالی این همکاری متوقف ماند و قرار است دوباره همکاری مدیریت شهری با قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء فعال شود و پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد.
 
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اولویت پروژه‌ها را در نظر می‌گیرند که در گام نخست تکمیل خط 6 و 7 مترو و در دستور کار است.
 
امانی بیان داشت:‌بزرگراه یادگار امام، شهید بروجردی و شوشتری نیز نیاز به بررسی بیشتر و تکمیل شدن دارد که تحقق این موضوع نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
 
وی بیان داشت: پروژه پایانه شرق پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و از دوره چهارم شورا فعالیت جهت انجام این پروژه انجام گرفت که البته در دوره پنجم هیچ اتفاقی نیفتاد و اکنون می‌توان برای این پایانه تصمیم گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: