• دوشنبه ١٢ مهر ١٤٠٠-١٣:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٦٧١
ناصر امانی در گفت‌وگو با فارس؛

شورای شهر ملزم به برگزاری ماهانه یک تا دو صحن علنی/ هم اندیشی جایگزین صحن شورا شد؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس قانون شورای شهر فقط ملزم به برگزاری ماهانه یک تا دو صحن علنی است، گفت: برای مدتی برخی جلسات صحن شورا لغو و هم اندیشی جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جلسات صحن علنی شورای شهر گفت: بر اساس قانون شورای شهر تهران ملزم است که یک تا دو جلسه در ماه برگزار کند و سایر جلسات به صورت فوق‌العاده است و اگر درخواست یا دستوری باشد تشکیل می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر قرار است فعلاً هر هفته به جای یک جلسه از صحن شورا جلسه‌ای با  علیرضا زاکانی شهردار تهران به صورت هم‌اندیشی داشته باشیم که البته این لغو صحن علنی در حال حاضر موقت است و اگر تعداد دستورها به آمار قابل توجهی برسد صحن شورا جایگزین هم‌اندیشی می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنده به شخصه نظرم این است که نباید صحن شورا جایگزین هم‌اندیشی شود و هفته‌ای دو بار برگزاری صحن لازم است. البته اکنون دستور خاص و فوق‌العاده‌ای نیست برای همین هم‌اندیشی جایگزین صحن شده است.

امانی گفت: اگر فرمانداری تهران پیشنهادی داشته باشد یا مدیران شهرداری و اعضای شورا طرح یا لایحه‌ای را مطرح کنند می‌توان به صورت فوق‌العاده جلسه را برگزار کرد.

وی گفت: البته در حال حاضر حتی بسیاری از اصحاب رسانه نیز گمان می‌کنند که شورای شهر ملزم است حتما دو جلسه علنی را در هفته داشته باشد در صورتی که این چنین نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: