• دوشنبه ١٥ شهريور ١٤٠٠-١٥:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٣٣
با حضور در پایانه تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد صورت گرفت:

تقدیر دو عضو شورا از مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان+عکس

محمد آخوندی و میثم مظفر دو عضو شورای اسلامی شهر تهران از حاج علی فخرآور مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان که بتازگی از مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو با مدال های پرافتخار و رنگارنگ به کشور بازگشته است، تقدیر کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه عضو شورای اسلامی شهر تهران که سابقا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بوده به همراه محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران که سابقا سخنگوی سازمان تربیت بدنی کشور نیز بوده است  ظهر امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه بصورت سرزده در پایانه تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد حاضر شده و با اهدای گل و شیرینی و هدایایی به نیابت از شورای اسلامی شهر تهران از حاج علی فخرآور در میان همکاران تاکسیرانش در پایانه تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد تجلیل بعمل آوردند.

کفتنی است، حاج علی فخرآور مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی است و بتازگی از مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو با مدال های پرافتخار و رنگارنگ به کشور بازگشته . او  تاکسیران جانباز و زحمت کشی است که گمنام در پایانه تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد مشغول خدمت به شهروندان تهرانی است .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: