• سه شنبه ٩ شهريور ١٤٠٠-١١:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٥٧
حبیب کاشانی در واکنش به گزارش مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س):

توسعه بهشت زهرا(س) در فازهای بعدی را مشخص کنید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به خال خواستار شد: بگویید چه تدابیری اندیشیده شده برای اینکه بهشت زهرا(س) در فاز های بعد توسعه پیدا کند تا نگرانی از پایان یافتن ظرفیت آن از بین برود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در هشتمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش توسط مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: در ابتدا لازم می دانم از پرسنل بهشت زهرا که از ابتدای صبح تا پاسی از شب مشغول هستند و کار عظیم جهادی را انجام می دهند، تشکر کنم.

کاشانی در ادامه و خطاب به مدیر عامل بهشت زهرا(س) گفت: بر طبق  گزارش شما از سال 1388 بالغ بر 160 هکتار به مساحت بهشت زهرا(س) اضافه شده  و مجموع اراضی بهشت زهرا(س) را 584 هکتار ذکرکردید.

وی افزود: با توجه به اینکه 110 هکتار در فاز دوم به مساحت بهشت زهرا(س) اضافه شد  و در عرض 10 سال پر شد طبیعیتا این 160 هکتار نیز با گذشت 12 سال در حال پر شدن است و این یعنی ظرفیت بهشت زهرا رو به پایان است. این مطالبی بود که گفتید و ممکن است باعث نگرانی اصحاب رسانه شود. لذا بگویید چه تدابیری اندیشیده شده برای اینکه بهشت زهرا(س)  در فاز های بعد توسعه پیدا کند و این نگرانی از بین برود.

3-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: