• يکشنبه ٧ شهريور ١٤٠٠-١٤:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٣٢٤
محمد آخوندی:

همه دستگاههای اجرایی برای کلیت نظام کار میکنند/ شورای ششم باید کارهای بزرگتری انجام دهد

محمد آخوندی پس از استماع گزارش سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه نباید به گونه ای واکنش نشان دهیم که گویا کاری صورت نگرفته است گفت: همه این دستگاه‎ها در کلیت جمهوری اسلامی وجود دارند و ما قرار است در چهارسال آینده اقدامات بزرگتری برای رفع مشکلات مردم انجام دهیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در هفتمین جلسه شورا گزارش خود را درخصوص اهم فعالیت‎های این سازمان ارائه کرد و محمد آخوندی طی تذکری گفت: ما به ساختار حاکم بر چهارسال گذشته شهرداری و هشت سال گذشته دولت، یک ایراد اساسی وارد می‎دانیم. اینکه با شعار تدبیر امید بر سر کار آمدند و با بی تدبیری محض همه را ناامید کردند و مردم هم جوابشان را در انتخابات دادند. اما همه این دستگاه‎ها در کلیت جمهوری اسلامی وجود دارند و مشغول هستند و لذا معتقدم باید به گونه‎ای صحبت کنیم که این برداشت پیش نیاید که در چهارسال یا هشت سال گذشته کاری انجام نشده.
 
او افزود: بنده آقای فرجود را نمی‎شناسم اما بالاخره به یک جوانی در جمهوری اسلامی فرصت داده شده و مدیریتی به او سپرده شده است. حتما گزارش ایشان اشکالاتی داشت اما آنچنان برداشت نشود که در خدماتی که نظام در ارائه می‎شود، کاری انجام نشده است. به نظرم اصل وجود شخصی مثل آقای فرجود نکته‎‌ای مثبت و از افتخارات نظام است.
 
وی تاکید کرد: ما قرار است در چهارسال آینده کاری بکنیم که مشکلات مردم را حل کنیم و باید کاری بزرگتر انجام دهیم بنابراین این نکته را مد نظر قرار دهید که در پایان دوره نوبت خودمان هم می‎رسد. 
12-7

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: