• سه شنبه ١١ خرداد ١٤٠٠-١٢:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٩٦
مجید فراهانی پس از استماع گزارش شهردار تهران؛

خرید تجهیزات آتش نشانی در سال ۹۷ تهران را به شهر ایمن تبدیل کرد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ایمنی پایتخت گفت:بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی با خرید چهار پهباد و تجهیزات پیشرفته برای آتش نشانی، امروزه تهران از لحاظ ایمنی در وضعیت خوبی به سر می برد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع سخنان شهردار تهران گفت: پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول در مرکز تهران پس از آتش سوزی ۴ ساعته به طور کامل فروریخت که بیش از ۲۰ کشته و ۲۳۵ مجروح به خود دید و همچنین ۱۵۰۰ میلیارد تومان در همین مورد زیان دیدیم. بیش از سه هزار کارگر بیمار شد که اکثریت آنها بیمه نبودند
 
او افزود: همه می دانیم به مسئله ایمنی و جان شهروندان و  فقدان نردبان ها در گزارش ملی پلاسکو به عنوان یکی از ضعف ها اشاره شد.
 
فراهانی تاکید کرد: تجهیزاتی در سال ۹۷ با هزینه های بالایی که این صنعت دارد فراهم شد. این تجهیزات در شرایط تحریم و بالا رفتن قیمت ارز به سختی ممکن شد و هر ست کامل لباس آتش نشانی بیش از ۱۱۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای  نردبان ها هم مجموعا  ۳۰ میلیون دلار هزینه شد.
 
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی با خرید چهار پهباد و این تجهیزات ، تهران اکنون از لحاظ آتش نشانی و ایمنی در وضعیت خوبی به سر می برد.
7-299

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: