• يکشنبه ٩ خرداد ١٤٠٠-١٢:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٦٣
انتقاد شدید سالاری به عملیاتی نشدن تصمیمات شورای شهر:

جبران عدم النفع هزاران شهروند در محلات غیربرخوردار در انتظار تصمیم فاوا است

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران طی تذکری چندباره به سازمان فاوا شهرداری تهران از تاخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر در سامانه طرح تفصیلی انتقاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری در دویست و نود و هشتمین جلسه شورا نسبت به تاخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر در سامانه طرح تفصیلی توسط سازمان فاوا تذکر داد و گفت: ما در این دوره مدیریت شهری، طرح های موضعی ارزشمندی را در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان مصوب کردیم، اما متاسفانه تاخیر در بارگذاری برخی  نقشه های این طرح ها در سامانه طرح تفصیلی، هزاران نفر از شهروندان را بلاتکلیف گذاشته است.

وی تصریح کرد: طرح تفصیلی منطقه 22 و نقشه های آن، چندماه پیش تصویب شد اما هنوز این نقشه ها بصورت کامل در سامانه بارگذاری نشده است و وقتی مردم به حوزه شهرسازی مراجعه می کنند، نمی توانند جوابی دریافت کنند.

سالاری همچنین با اشاره به اضافه شدن حدود 1080 هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران در این دوره، اظهار داشت: هرچند شورای عالی شهرسازی و معماری، این عدد را  به 900 هکتار، تقلیل داد اما نقشه های همین میزان هم هنوز در سامانه پیاده سازی نشده است تا عملیاتی شود.

وی افزود: طرح موضعی کن چند ماه است که ابلاغ شده و اکنون شهرداری منطقه آماده اجرای طرح است اما نقشه های این طرح نیز بارگذاری نشده اند، این در حالیست که سازمان فاوا می تواند در عرض یک روز این کار را انجام دهد و این همه تاخیر جای سوال دارد که چرا تصمیمات ارزشمند شورا عملیاتی نمی شود و من فکر میکنم توطئه ای در کار است.

 298-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: