• سه شنبه ١٤ بهمن ١٣٩٩-١١:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٠٢
حسن خلیل آبادی مطرح کرد:

لزوم کاهش بروکراسی در شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: بروکراسی شهرداری باید کاهش یابد و باید خود ما مسئولان مدیریت شهری در این امر پیش قدم شویم. متاسفانه در شهرداری ها برای خدمات عمومی سختگیری هایی می شود که افراد مجبور می شوند به مراجع بالادست رجوع کنند و با آن قوانین شهرداری را دور بزنند، لذا ما باید تمهیداتی بیاندیشیم که به چنین اقدامی روی نیاورند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا یاسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی، در دویست و شصت و نهمین جلسه شورا ضمن حمایت از تذکر "علی اعطا" سخنگوی شورای شهر مبنی بر عدم پاسخگویی شهرداری و برخی مدیران این سازمان به تذکرات اعضاء، گفت: بارها راجع به تشکیل سازمان گردشگری تذکر دادم اما پاسخی دریافت نکردم، گویا مدیران محترم بر این فکر هستند که اواخر دوره است و اعضای شورای شهر دیگر جایگاه چندانی ندارند، اما پیشنهاد می کنم رفیق نیمه راه نباشند و هیات رئیسه بر این امور رسیدگی کنند.

وی در خصوص تذکر "محمد سالاری" دیگر عضو این شورا توضیحاتی را ارائه و عنوان کرد: از برخی بخش‌نامه‌های دولت ایراداتی می‌گیریم که چرا حقوقی را برای برخی وزارت خانه‌ها قائل می‌شوند و شهرداری را دور می‌زنند، این امر مربوط به سیستم شهرداری‌ها است، چراکه بروکراسی در شهرداری بسیار طولانی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: در اداره حریم کار غیرممکنی است که بتوان روال قانونی را کمتر از یکسال به نتیجه رساند؛ بروکراسی شهرداری باید کاهش یابد و باید خود ما مسئولان مدیریت شهری در این امر پیش قدم شویم. متاسفانه در شهرداری ها برای خدمات عمومی سختگیری هایی می شود که افراد مجبور می شوند به مراجع بالادست رجوع کنند و با آن قوانین شهرداری را دور بزنند، لذا ما باید تمهیداتی بیاندیشیم که به چنین اقدامی روی نیاورند.

269-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: