• سه شنبه ٩ دی ١٣٩٩-١٦:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠١٩٢
شهربانو امانی در تذکری به شهرداری تهران:

یاد بود جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی ساخته شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران قرار بود شهرداری تهران برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی که 176 تن از هموطنان ما و نخبگان جوان کشور بودند یادمان سازی کند که هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی در دویست و شصتمین جلسه شورا با اشاره به عدم اجرایی شدن مصوبه شورای شهر در خصوص ساخت یادبود برای جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: تذکر من  درباره یکی از مصوبه هایی است که با قید دو فوریت آن را تصویب کردیم و متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: همانطور که جناب مهندس اعطا روز یکشنبه درباره یادمان سازی شهید سر افراز کشورمان، سردار قاسم سلیمانی، تذکری دادند من هم تذکری دارم و آن یادمان سازی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی است که 176 تن از هموطنان ما و نخبگان جوان کشور را در این حادثه از دست دادیم که بسیار تلخ و سنگین بود.

امانی افزود: اعضای شورای شهر هم در مراسم ختم این عزیزان شرکت کردند و برای دلجویی اتفاقا سعی کردند در جامعه وحدت به وجود بیاورند، اما متاسفانه شرایط و قرائن نشان می‌دهد که شهرداری در یادمان سازی این حادثه هیچ تلاشی ندارد.

این عضو شورا افزود: ما  با قید دو فوریت به اتفاق آرا، این یادمان سازی را مصوب کردیم اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

امانی گفت: حتی می‌توانستند 176 سرو را در یک پارک به یاد این جانباختگان بکارند و می‌توانستیم بگوییم همدردی که با خانواده ها داریم تنها روی کاغذ نیست. من تذکر جدی به آقای شهردار دارم، که در آستانه سالگرد این حادثه به این مهم توجه بفرمایند.

260-20

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: