• چهارشنبه ٢١ آبان ١٣٩٩-١٣:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٦٠
علیخانی در گفت و گو با تسنیم:

ازاد سازی اوراق ۱۵۰۰ میلیارد تومانی مترو و اتوبوس با گفت‌وگو و تعامل قابل حل است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش روی آزادسازی اوراق ۱۵۰۰ میلیارد تومانی مترو و اتوبوس گفت: شهرداری هم می‌تواند مقابل ساختمانهای تأمین اجتماعی که دچار مشکل است، نیوجرسی قرار دهد اما بنای ما بر حل مشکلات است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مشکلات پیش روی آزادسازی 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو و اتوبوس شهر تهران اظهار کرد: برای حل این مشکل در حال رایزنی با سازمان تأمین اجتماعی هستیم؛ حمل و نقل عمومی متعلق به مردم است و با توجه به اینکه در شرایط بحرانی قرار داریم همه دستگاه‌ها باید کمک کنند.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی، کمک به آزادسازی مبلغ اوراق را منوط به تسویه بدهیهای شهرداری به این سازمان کرده است؛ بدهی‌هایی که مربوط به این دوره نیست اما شهرداری تهران نیز در حد مقدوراتش همکاری لازم را انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قول همکاری برای حل این مشکل را داده و امیدواریم این هرچه زودتر محقق شود زیرا در غیر این صورت اوراق مشارکت که با زحمت زیادی تخصیص پیدا کرده از بین می‌رود و اصطلاحاٌ سوخت می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها نباید به‌صورت بخشی فکر کنند و باید منافع مردم و کشور را در نظر بگیرند، گفت: شهرداری هم می‌تواند مقابل ساختمانهای تأمین اجتماعی که دچار مشکل است، نیوجرسی قرار دهد اما بنای ما بر همکاری و حل مشکلات است.

علیخانی با بیان اینکه به نظر می‌رسد گره ایجاد شده در تأمین اجتماعی در سطوح مدیران میانی است، اظهار کرد: این وضعیت اصلاً زیبنده نیست و اگر بحث گروکشی مطرح باشد، شهرداری بهتر می‌تواند این کار را انجام دهد اما شهرداری قصد چنین کاری ندارد و ما نیز به شهرداری اجازه چنین کاری نمی‌دهیم.

وی افزود: این مسئله با گفت‌وگو و تعامل قابل حل است و شهردار تهران نیز جلسه‌ای حضوری با مدیر سازمان تأمین اجتماعی داشته است که امیدواریم به حل مشکل منجر شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: