• يکشنبه ١٣ مهر ١٣٩٩-١٣:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٢١١
در دویست و چهلمین جلسه شورا صورت گرفت

انتخاب کارشناسان پیشنهادی شورا برای شرکت نوسازی عباس آباد و سازمان سرمايه‎گذاري و مشاركت‎هاي مردمي تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه شورا، کارشناسان معرفی شده برای شرکت نوسازی عباس آباد و سازمان سرمايه‎گذاري و مشاركت‎هاي مردمي تهران انتخاب کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‏الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و چهلمین جلسه صحن شورا، لايحه شهرداری تهران در خصوص «معرفي كارشناسان و اعضاي پيشنهادي شوراي سازمانها و مجمع شركت نوسازي عباس آباد»، «موضوع انتخاب 2 نفر كارشناس متخصص جهت عضويت در شوراي سازمان سرمايه گذاري و مشاركتهاي مردمي شهر تهران » مورد بررسی قرار گرفت. و كميسيون برنامه و بودجه، محمود کلهری و حسین عبده تبریزی را در خصوص کارشناسان شورای سازمانها و مجمع شرکت نوسازی عباسآباد معرفی نمود.

بر همین اساس  محمود کلهری با 13 رای و حسین عبده تبریزی با 10 رای انتخاب شدند.

بهاره آروین، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص انتخاب این افراد گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص دو رویکرد دارد: یکی اینکه عضو شهرداری تهران نباشند، و دیگری رویکرد جذب سرمایه و همچنین نظارتی داشته باشند.

سید حسن رسولی نیز در خصوص افراد منتخب، گفت: آقای کلهری در حال حاضر شهردار منطقه 17 است. و سابقا معاون حقوقی این سازمان بودند، و عملکرد خوب و دقیقی بویژه در شناسایی و بازپس گیری املاک شهرداری داشتند.

او افزود: دکتر عبده تبریزی هم سالها رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، و صاحب نظر در بازار سرمایه بودند.

همچنین در ادامه جلسه  سید مناف هاشمی با 11 رای موافق، و علی نیازی ورنامخواستی با 8 رای موافق، به عنوان منتخبین شورای شهر تهران جهت عضويت در شوراي سازمان سازمان سرمايهگذاري و مشاركتهاي مردمي شهر تهران انتخاب شدند.

 240-14

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: