• چهارشنبه ٢٩ مرداد ١٣٩٩-٢٠:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦٩٩
محمد علیخانی در گفت‌وگو با میزان:

شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک در پایتخت چه میزان درآمد کسب کرد؟

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به تشریح آخرین میزان درآمد شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک در سال جاری پرداخت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،محمد علیخانی در گفت‌وگو با میزان به تشریح دلایل اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران پرداخت و گفت: همه کارشناسان به این نتیجه رسیدند که لغو طرح ترافیک وضعیت را از نظر شیوع کرونا بدتر می‌کند چون سفرهای غیرضروری به شدت افزایش پیدا کرده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بدتر شدن اوضاع تهران پس از لغو اجرای طرح ترافیک تصریح کرد: محدوده مرکزی شهری بسیار شلوغ شده است و نباید برای حل یک مشکل ده مشکل دیگر در شهر ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با ارزیابی‌های کارشناسانه ثابت شده است که لغو طرح ترافیک تاثیر چندانی در کاهش تردد ها و آمار حمل و نقل عمومی ندارد.

علیخانی تصریح کرد: با هماهنگی های بعمل آمده توسط مسوولین طرح ترافیک از ابتدای شهریورماه تا آخر سال اجرا خواهد شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به سوالی در خصوص اینکه میزان درآمد شهری در اجرای طرح ترافیک در دوران کرونا تا چه میزان بوده و آیا اجرای آن تا پایان سال تا چه حد کمکی به درآمد‌های شهرداری تهران است، پاسخ داد و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری اکثر طرح ترافیک لغو و یا بطور کامل و در همه ساعات اجرا نشده است طبیعتا درآمد حاصله حداقل به یک سوم خواهد رسید و آسیب و خسارت زیادی به خدمات مربوط به حمل و نقل در پی خواهد داشت.

علیخانی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه برخی از پزشکان از جمله خانم محرز اعلام کرده‌اند که اجرای طرح ترافیک باعث مرگ و میر در تهران شده است، هم پاسخ داد و تاکید کرد: در هر حوزه باید افراد متخصص آن حوزه نظر کارشناسی بدهند و ادعای افراد غیر متخصص بدون بررسی کارشناسان امر اعتباری ندارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: