• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-١٢:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٩٤
مجید فراهانی پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 2 :

لزوم تسریع در ارائه گزارش پروژه های کوچک مقیاس محلات به شورا

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم تسریع در ارائه گزارش پروژه های کوچک مقیاس محلات به شورا تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دویست و بیست و دومین جلسه شورا، پس از استماع گزارش رابط  شورایاری منطقه ۲ در صحن علنی شورا، گفت: فهرست ابرچالش های منطقه ۲ و چالش های ۲۲ محله این منطقه با نظرات شورا یاران به تفکیک احصا شده است.

او افزود: شورای شهر در بودجه سال ۹۹ مصوب کرد که برای حل مشکلات محلات، پروژه های کوچک مقیاس محلی تعریف شود که این اقدام جز دستاوردهای شورای پنجم است، تا برای اولین بار تمرکز بر حل مشکلات با تعریف پروژه های کوچک مقیاس داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بنا بود تا آخر خرداد ماه امسال فهرست پروژه های کوچک مقیاس تعریف شود و این فهرست باید به امضا شورایاران محلات برسد و به شورا شهر ارائه شود.

او ادامه داد: برخی مناطق این کار را انجام داده، اما متاسفانه در منطقه ۲ هنوز فهرست پروژه های کوچک مقیاس به دست ما نرسیده است؛ پروژه هایی که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فراهانی در پایان گفت: اگر پروژه های سرمایه گذاری با مشارکت مردم تعریف شود دغدغه مالی هم نخواهیم داشت و خواهش من از شهردار منطقه ۲ این است که هر چه سریع تر فهرست پروژه های کوچک مقیاس را به دست ما برساند.

222-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: