• يکشنبه ١١ خرداد ١٣٩٩-١٥:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٨٥
احمد مسجد جامعی در جلسه آنلاین اعضای ستاد شورایاری‌ها و رابطین مناطق 22 گانه شهر تهران:

ورود شورایاران به پروژه‌های کوچک‌مقیاس دستاورد شورای پنجم است

رییس ستاد شورایاری ها گفت: ورود شورایاران به پروژه‌های کوچک‌ مقیاس محله محور دستاورد شورای پنجم است. هر چند در شوراهای پیشین، شورایاران در نگارش بودجه مناطق نقش داشتند. اما ایجاد اعتبار مستقل برای پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اقدامی جدید است.

  به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی در  جلسه آنلاین اعضای ستاد شورایاری‌ها و رابطین مناطق 22 گانه شهرتهران که با محوریت پروژه‌های  کوچک ‌مقیاس محله محور برگزار شد، گفت: ورود شورایاران به پروژه‌های کوچک‌ مقیاس محله محور، دستاورد شورای پنجم است. البته در شوراهای پیشین، شورایاران در نگارش بودجه مناطق نقش داشتند. اما ایجاد اعتبار مستقل برای پروژه‌های کوچک‌ مقیاس اقدامی جدید است.

 رئیس ستاد شورایاری‌ها در این جلسه آنلاین تأکید کرد: برخی از پروژه‌های اعلامی توسط شورایاران در غالب پروژه کوچک‌ مقیاس نمی‌گنجد. لذا اگر کمیسیون بودجه شورای شهر مشاوری را تعیین کند، تا با دفتر حوزه برنامه‌ریزی شورایاری‌ها دراین‌ارتباط هماهنگی‌هایی صورت گیرد، آنگاه به‌ راحتی می‌توان با شهرداران مناطق نیز به تفاهم رسید.

 وی افزود: از سوی دیگر متنی مبنی بر وظایف و اختیارات شورایاری‌ها  نیز آماده ‌شده و از طریق ریاست شورای شهر تهران خدمت شهردار تهران ارسال‌ گردیده که آقای حناچی باید بخشنامه لازم در این ‌ارتباط را صادر کند.

 عضو شورای شهر تهران افزود: اگر تعریف دقیقی از پروژه‌های کوچک ‌مقیاس به ‌صورت ضربتی صورت گیرد، آنگاه شاهد خواهیم بود جلسه رابطین با شهرداران مناطق به خروجی مطلوبی خواهد رسید. واقعیت آن است که هرچه سریع‌تر باید هماهنگی های لازم در این ‌ارتباط صورت گیرد، تا شاهد اجرایی شدن این پروژه‌ها در سطح محلات تهران باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: