• سه شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٩-١٦:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨١١
احمد مسجد جامعی پس از استماع گزارش رابط شورا یاری منطقه 12:

اعتماد به شورا یاران به خاطر نقش و جایگاه آنها در محلات و مناطق است

رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران گفت: اینکه می گوییم به شورا یاران اعتماد کنیم، به ‌خاطر نقش و جایگاه آن‌ها در محلات و مناطق است، که باید گفت جایگزینی ندارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی در دویست و پانزدهمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورا یاری منطقه 12 گفت: بابت گزارش دقیق و جامع‌الاطرافی که ارائه شد، سپاسگزارم. اینکه می گوییم به شورا یاران اعتماد کنیم، به‌خاطر نقش و جایگاه آن‌ها در محلات و مناطق است، که باید گفت جایگزینی ندارند. گرچه متاسفانه به این وجه از جایگاه شورا یاران، توجه چندانی از سوی همکاران نشد. کدام یک از مسوولان ما می توانند با یک حس جمعی مسئولانه، ده هزار نفر را برای زمان بحران بسیج و برایشان کارت صادر کنند؟

رئیس ستاد هماهنگی شورا یاری‌ های شهر تهران، در باره اقدامات انجام گرفته از سوی شورا یاری، به آثار و نتایج آن اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین قدم برای 3200 نفر به صورت داوطلبانه، مسئولیت پذیرانه و آگاهانه کارت صادر کردند؛ یعنی عملکردشان کاملا شناسنامه دار شد. بعد در رسانه سراسری اعلام کردند، هر نقطه از تهران برای مقابله با کرونا، نیرو و امکانات کم دارند، ما آماده ایم. واقعا قابل تحسین و توجه و تامل است .

عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به این نکته که میکائیل سعید، گزارش خود را به ‌خاطر کمبود وقت سریع ارائه کرد، و به همین دلیل شاید توجه شایسته ای در شورا به آن نشد، تاکید کرد: اعتماد به ‌نفس شورایاران مثال‌زدنی است. کدام مدیریت شهری را داریم که با این اعتماد به نفس وارد عمل شود؟ زمانی یک ارگان، نهاد یا سازمانی این مسئولیت را می پذیرد، و در قبال آن، حمایت، پشتیبانی، تجهیزات و تدارکات لازم را دارد. اما شورا یاران تجهیزات و پشتوانه خاصی هم نداشتند، و ندارند. تنها از همان امکانات شهرداری و سایر نهادها بهره گرفته اند .

وی ضمن بیان این ‌نکته که این عزیزان تنها با اتکا به شخصیت و اعتبار خودشان در محلات و مناطق و شهر تهران به میدان آمدند، یادآور شد: از این فرصت استفاده می کنم و به دوستان می گویم که به شورا یاران توجه بیشتری شود. البته در نامه ریاست محترم شورا، به شهردار تهران هم پیش بینی هایی آمده که قابل تقدیر است.

 

16-215

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: