• يکشنبه ٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٦:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٨٣
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکیدکرد:

پروتکل‌های سختگیرانه در بوستان‌ها پس از بازگشایی‌ اجرا شود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از بازگشایی بوستان‌ها و ... ابراز نگرانی کرد و خواستار اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در پارک‌ها شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در جریان دویست و دهمین جلسه شورا در تذکری در خصوص بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها گفت:  با توجه به تعطیلی رستوران‌ها، مساجد، بقاع متبرکه، تالارها، سینماها و... که اغلب با جمعیتی محدودتر در قیاس با پارک‌ها و بوستان‌های شهری امکان فعالیت دارند، بدینوسیله نگرانی جدی خود را در قبال صدور دستور بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری در شرایط کنونی اعلام می‌کنم.
وی در ادامه گفت: پیشتر نیز فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران نسبت به اتخاذ این تصمیم هشدار داده بودند، اتخاذ چنین تصمیماتی آثار چشمگیری بر شهروندان از جنبه روانی در نحوه مواجهه با بحران ویروس کرونا و میزان جدیت در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد داشت. لذا از شهردار تهران تقاضا دارم پیگیری‌های لازم را تا زمان تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده انجام دهد.
نژادبهرام  اظهارکرد: بدیهی است حتی در صورت اصرار بر ابلاغ و اجرایی شدن تصمیم مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی، اجرای پروتکل‌های سختگیرانه و جلوگیری از اقامت شهروندان در پارک ها و بوستان‌های شهری الزامی است.
11-210

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: