• پنج شنبه ٤ ارديبهشت ١٣٩٩-١٢:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٤٦
پیام سید ابراهیم امینی به مناسبت سالروز درگذشت بهمن کشاورز«آقای وکیل»؛

کشاورز حقوقدانی بود که متعهدانه برای اعتلای جامعه حقوقی کوشید

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت گرانیداشت سالروز بهمن کشاورز«آقای وکیل» گفت: کشاورز، حقوقدانی بود که متعهدانه عمری برای اعتلای جامعه حقوقی و ملبس ماندن وکالت به زیور اخلاق حرفه‌ای کوشید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی  نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت گرامیداشت سالروز درگذشت بهمن کشاورز در پیامی گفت: سوم اردیبهشت ماه، سالروز درگذشت «آقای وکیل»، بهمن کشاورز است. انسانی که خوب و انسانی زیست و جز نام نیک از خود برجای نگذاشت و با رفتن ناگهانی خود داغی بزرگ برای جامعه مدنی و وکالت کشور برجای گذاشت.
 
وی ادامه داد: کشاورز، حقوقدانی بود که متعهدانه عمری برای اعتلای جامعه حقوقی و ملبس ماندن وکالت به زیور اخلاق حرفه‌ای کوشید و همواره دغدغه استقلال نهاد وکالت و وکیل مستقل را به‌عنوان وسیله‌ای در مسیر نیل به عدالت همراه خود داشت و در راه تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نبود.
 
امینی افزود: چه اندوهناک که در نخستین سال نبودن جسمش در میانمان، نهادی که او عمری دغدغه اعتلا و استقلال آن را داشت، بیش از هر زمان دیگری در معرض هجمه‌ها و تهدیدات گوناگون است.
یاد و نامش گرامی باد
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: