• دوشنبه ١ ارديبهشت ١٣٩٩-١١:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٢٣
حجت نظری انتقاد کرد

با مدیران جوان شهرداری به شکل سختگیرانه ای برخورد می کنند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از برخورد با مدیران شهری و مدیران جوان تر درشهرداری گلایه کرد. وی در ادامه افزود: متاسفانه دیده شده است با وجود آن که انتصابات در حوزه جوانان چشمگیر نیست، اما مدیران شهرداری وقتی با انتقاد یک مدیر جوان روبرو می شوند، با او قهر می‌کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری در ابتدای دویست و نهمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه قانون به کارگیری بازنشستگان در مجلس اصلاح شد و دیدید که شهردار وقت تهران نیز به دلیل اجرای این قانون با مدیریت خداحافظی کرد، گفت: این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که اخیرا شهرداری تهران یک لیست 170 نفره از مدیرانی دارد که بازنشسته هستند؛ اما می خواهد با آنها تمدید قرار داد کند که این مساله پذیرفته شده نیست.

حجت نظری گفت: اگر قرار است بازنشستگان کنار نروند، چرا شهردار را عوض کردیم؟، همچنین وی تصریح کرد: متاسفانه در زیر مجموعه های شهرداری جور دیگر عمل می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص بکارگیری و انتصاب جوانان بر مدیریت شهری نیز گفت: این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شورای شهر نیز مصوبه ای داشته تا جوانان منصوب شوند. اما گویا شهرداری اهتمامی به اجرای مصوبه ندارد. لذا از همکاران می خواهم که حداقل در خصوص نحوه اجرای مصوباتی که داشتند، حساس باشند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دیده شده است با وجود آن که انتصابات در حوزه جوانان چشمگیر نیست، اما مدیران شهرداری وقتی با انتقاد یک مدیر جوان روبرو می شوند، با او قهر می‌کنند. و می بینیم افرادی که ادعای دموکراسی دارند، به شکل سختگیرانه ای با افراد برخورد می کنند، و با همان یکی دو مدیر جوان نیز برخورد غیر اخلاقی می‌کنند. و من از همه اعضای شورا می خواهم که در این خصوص ورود جدی داشته باشند.

حجت افزود: این نوع رفتارها پیام خوبی ندارد. چرا که این پیام ممکن است به مردم مخابره شود که چون مجلس تغییر کرده، دوستان در شهرداری در حال تغییرات سیاسی هستند. و من از جوان ترهای شورا می خواهم که اگر این اتفاقات افتاد، حتما طرح سوال از شهردار را کلید بزنند.

11-209

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: