• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٦:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٩٤
رییس ستاد مقابله با کرونا در پاسخ به اعضای شورا بیان داشت

کماکان اعتقادمان این است که راهبرد قرنطینه سازی، راهبرد موفق تری است

علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: صحبت از فاصله گذاری هوشمند در شهر تهران زود است، چرا که هنوز فاصله گذاری اجتماعی در تهران محقق نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زالی در دویست و هفتمین جلسه شورا و در پاسخ به سوالات و اظهارات اعضای شورای شهر تهران گفت: نکته مهمی که باید به عنوان آسیب شناسی مطرح شود، این است که معتقدم در شرایط فعلی کشور، استانداران باید شخصیت کاریزماتیکی از خودشان نشان بدهند، و امکان وتوی مصوبات ستاد های استانی را نداشته باشند. در تهران تداخل دستگاه های استانی و کشوری باعث شد تا برخی از مصوبات اجرایی نشود. ما هم از این موضوع آگاه هستیم و معتقدیم که شرایط در تهران باید سختگیرانه تر باشد.

وی با بیان اینکه صحبت از فاصله گذاری هوشمند در شهر تهران هنوز زود است، عنوان کرد: این طرح در حالی مطرح شده که هنوز فاصله گذاری اجتماعی در تهران محقق نشده است. در شهر تهران باید سختگیرانه تر عمل کنیم. از هرگونه شتاب زدگی پرهیز کنیم. و نکاتی که جامعه پزشکی مطرح می کند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: کماکان اعتقادمان این است که راهبرد قرنطینه سازی راهبرد بهتر و موفق تری است تا اینکه جامعه را در معرض این ویروس قرار بدهیم. زیرا هزینه ها در صورت قرارگیری جامعه در معرض ابتلا بالا می‌رود.

زالی همچنین  درباره شست و شوی فوتی های مبتلا به کرونا در بهشت زهرا گفت: در بهشت زهرا تهران نشستی داشتیم و تاکنون آن ‌چیزی که باید برای تغسیل انجام گیرد، همان پروتکل‌های بهداشتی است، و همه جوانب موضوع به درستی سنجیده شده است. همچنین در پادگان‌ها و سربازخانه ها ما پیشنهادمان این بود که دوره های آموزشی فعلا انجام نشود. اما در عین حال تیم های بهداشتی ما در پادگان‌ها حضور دارند.

13-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: