• پنج شنبه ٢٥ مهر ١٣٩٨-١١:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٢٣٢
در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورا صورت می گیرد؛

حضور وزیر نیرو در صحن شورا

حضور وزیر نیرو جهت تبادل نظر پیرامون برنامه ها و اقدامات وزارت نیرو در شهر تهران و نیز بررسی یک فوریت تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران از جمله مواردی است که در دستور جلسه شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورا در روز یکنشبه مورخ بیست و هشتم مهر ماه سال ۹۸ در صحن علنی شورا در ساعت ۸:۴۵ برگزار خواهد شد.

در این جلسه آقای اردکانیان وزیر محترم نیرو جهت تبادل نظر پیرامون برنامه ها و اقدامات وزارت نیرو در شهر تهران حضور خواهند داشت.

همچنین در این جلسه بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در راستای تعیین رشته های تخصصی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران نیز در دستور قرار خواهد گرفت.

ارائه گزارش توسط سید حسن رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در مرداد و شهریور و ۶ ماه اول سال ۱۳۹۸ نیز از جمله دستورات جلسه فردا خواهد بود.

همچنین در جلسه فردا بررسی لایحه "سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران" و نیز بررسی لایحه " آیین نامه شهر دوستدار سالمند " در دستور قرار خواهد گرفت.

بررسی ۷ پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن نیز از جمله دیگر دستورات جلسه فردا می باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: