• دوشنبه ١ مهر ١٣٩٨-١٣:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٠٩٥

شروع آغاز سال تحصیلی کم توانان ذهنی با حضور رئيس کميته اجتماعي شوراي شهر/عکس

همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ شروع بکار مدارس کم توانان ذهنی امروز با حضور رئيس کميته اجتماعي شوراي شهر تهران در منطقه 5 نواخته شد .




به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران امروز با حضور در مجمتع آموزشی شهید اصلانی منطقه 5 در جمع مبتلایان به سندروم دان با بیان این مطلب گفت دانش آموزان مبتلا به سندروم دان و کم توانان ذهنی همیشه در سایه بوده اند و همیشه به مناسبتهای خاص مورد توجه قرار می گیرند.

 

الهام فخاری با تاکید بر اینکه از نظر قانونی و امتیازات مدنی این دسته  از دانش اموزان هیچ تفاوتی با سایر دانش آموزان ندارند گفت: متاسفانه مسئولان آموزش و پرورش نیز بعنوان متولی اصلی آموزش کم توانان ذهنی در مناسبتهای خاص و ملی توجه چندانی  به این عزیزان ندارد .

 

وی با اشاره به اینکه حضور در جمع پاکترین و بی گناهترین افراد جامعه برای آغاز سال تحصیلی یکی از افتخارات بی نظیر است  افزود: بهتر بود که در  میان این موج عظیم خبری از آغاز سال تحصیلی  چند تن از معاونان وزیر آموزش و پرورش به دور از جریانات خبری و تبلیغاتی با حضور در جمع دانش آموزان کم توان ذهنی آغاز سال تحصیلی جدید را  جشن می گرفت .

 

رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در این مراسم با تاکید بر لزوم متناسب سازی معماری و فضاهای شهری برای معلولان ذهنی و جسمی گفت: تاکنون اقدامات  زیادی در این زمینه صورت گرفته اما بطور حتم کافی نیست و باید اقدامات بیشتری در راستای تسهیل رفت و آمد و استفاده از خدمات شهری برای این عزیزان انجام شود.

 

لینک تصاویر: http://shora.tehran.ir/default.aspx?tabid=1114&ArticleId=18344

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: