• پنج شنبه ٩ خرداد ١٣٩٨-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٧٠٧
حجت نظری در حاشیه برپایای کمپین #داوطلبم؛

حضور مردم در طرح های محیط زیستی بهترین روش فرهنگ سازی است/ پیوستن روحانیون و ذاکرین تاثیر بسیار بالایی در موفقیت این پویش دارد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور مردم در طرح های محیط زیستی بهترین روش فرهنگ سازی است، اظهار داشت: پیوستن روحانیون و ذاکرین اهل بیت بهع پویش محیط زیستی من داوطلبم تاثیر بالایی در ایجاد شهری پاک تر و شاداب تر دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 پویش مردمی فرهنگ سازی زیست محیطی در آستان مقدس امامزاده جعفر و حلیمه خاتون منطقه 5 توسط سمن های مناطق 22 گانه شهرداری تهران و با حضور حجت نظری رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران برگزار شد. 


عضو شورای شهر تهران در جریان برگزاری این پویش که با هشتک " # داوطلبم" اجرا شد گفت: طرح داوطلبم که با این هشتک شناخته شد، پیشنهادی است که پیش تر هم از سوی سازمان های مردم نهاد پیگیری می شد و ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد شورا تلاش کرد تا با رایزنی با فعالان این حوزه آن را پخته تر کند.
وی گفت: در نهایت با نظر خود تشکل های غیر دولتی مقرر شد که مدیریت شهری کمک کند تا این پویش در ایام مذهبی در شهر به اجرا در بیاید و آستان یکی از امامزادگان منطقه 5 به عنوان دومین محل برگزاری این اقدام مردمی که به صورت آزمایشی انجام می شود، انتخاب شود.
نظری افزود: مقرر شد تا در قالب این پویش کمک کنیم تا برای انجام مسئولیت های اجتماعی، پسماند کمتری در معابر مذهبی وجود داشته باشد و هم به فرهنگ سازی تفکیک پسماند کمک کنیم و من فکر می کنم که در این دو حوزه سازمان های مردم نهاد بسیار خوب عمل کرده اند.
وی تاکید کرد: وقتی فعالین سازمان های مردم نهاد خودشان در اجرای برنامه های شهری حضور داشته باشند و این اقدام از سوی داوطلبین انجام شود می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد.
عضو شورای شهر تهران بر تاثیر پیوستن روحانیون و ذاکرین اهل بیت به این پیوند در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: پیوستن این افراد اتفاق بسیار خوبی برای حرکت در این مسیر است چرا که این افراد اثر گذاری بالایی را در موفقیت این طرح می توانند داشته باشند و نتیجه اجرای طرح نیز ایجاد شهری پاک تر و شاداب تر است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: