• سه شنبه ٧ خرداد ١٣٩٨-١١:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٦٧١
در یکصدو چهل و چهارمین جلسه شورا: 4-144

کلیات طرح ساماندهی تابلوهای راهنمای مراکز "گردشگری" تهران تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح "الزام شهرداری تهران برای ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی و گردشگری" را به تصویب رساندند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح "الزام شهرداری تهران برای ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی و گردشگری" را پس از استماع دفاعیات این طرح از زبان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتمای به تصویب رساندند.

 

گفتنی است طرح مذکور در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورا مطرح و در نهایت  با ۱۹ رای موافق از مجموع ۱۹ عضو حاضر در این جلسه، کلیات این طرح به تصویب رسید.


بر اساس این مصوبه شهرداری تهران موظف خواهد شد با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان نسبت به شناسایی، ساماندهی و اصلاح تابلو های معرفی مراکز تاریخی و گردشگری در معابر شهر تهران و ورودی ها اقدامات لازم را انجام دهد.


همچنین این طرح باید مناسب با راهبردها و سیاست هایی از جمله تمرکز بر اطلاع رسانی در نحوه دسترسی به مقاصد به جای معابر، هم خوانی با سیستم های رهیاب خودرویی و نیز هماهنگی  و تناسب بین تابلو های شهری و مراکز گردشگری تهیه و جهت اجرا ابلاغ شود.

 


 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: