• يکشنبه ٥ خرداد ١٣٩٨-١٠:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٦١٦
مرتضی الویری درتذکری به شهرداری تهران بیان داشت؛ 3-143

شهرداری پاسخگوی عدم اجرای ماده نود و چهارم برنامه 5 ساله سوم باشد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف بوده است ماده 94 برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر تهران مربوط به تهیه سند برنامه را مشتمل بر دو سطح اقدامات و برنامه های اجرایی و نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز را تا پایان اردیبهشت ماه تهیه و برای تصویب به شورا ارائه نماید که تا کنون این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی الویری در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت: مطابق ماده نود و چهارم مصوبه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران شهرداری موظف بوده است با توجه به چشم انداز، ماموریت ، استراتژی و اهداف ، سند برنامه را مشتمل بر دو سطح اقدامات و برنامه های اجرایی و نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 تهیه و برای تصویب به شورا ارائه نماید.
الویری در ادامه افزود: اقدامات و برنامه های اجرایی شامل 4 بند است که تصویر کلان برنامه ، جداول کمی شاخص های کمی مواد برنامه و هدف گذاری برای آن ها در افق پنج ساله با پیش بینی منابع مالی و در قالب ارائه جداول منابع و مصارف، برنامه های راهبردی بخشی و فرابخشی و برنامه های موضوعات اولویت دار تا سطح عملیاتی می بایست تا اردیبهشت ماه ارابه شورا ارائه می شد.
وی همچنین اظهار داشت: نحوه تامین و تجهیز منابع مورد نیاز نیز شامل دو بخش منابع فیزیکی ، انسانی ، فنی (تکنولوژیکی) و مالی مورد نیاز و نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای تحقق اهداف می شود.
الویری در ادام خطاب ریاست شورا خاطر نشان ساخت: از ریاست شورا می خواهم مقرر کنند موضوع این تذکر در اجرای ماده 81 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 75 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن به عنوان تذکر به شهردار تهران ابلاغ شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: