• يکشنبه ٢٣ تير ١٣٩٨-١٢:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٨٦
رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورا مطرح کرد:

برای درک افکاری عمومی گزارش های مالی شهرداری فصل بندی شود/ در شرایط اقتصادی فعلی می شود کارهای بزرگ انجام داد

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارائه گزارش کامل در زمینه درآمد شهرداری در ده فصل گفت:‌ در شرایط اقتصادی سخت هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و باید به فکر اولویت‌ها باشیم .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمود میرلوحی در صد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسن رسولی در مورد درآمد هزینه شهرداری در سه ماهه نخست سال 98، اظهار داشت: با اینکه 23 روز از سه ماه نخست سال جاری می بینیم که گزارشی از اعداد و ارقام مالی شهرداری به اطلاع عموم و رسانه ها میرسد جای دارد که گزارش های دقیق تر و علمی تر ارائه شود.

وی افزود: زمانی به ما نقد می شد که چرا گزارش ها را دقیق و قابل فهم برای افکار عمومی منتشر نمی کنید. به نظر من چه اشکالی دارد گزارش از هزینه کردهای بالای یک درصد در شهرداری تهران اطلاع رسانی شود.

رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر بتوانیم درآمد را در 10 سرفصل همچون تغییر کاربری، پسماند،‌ ارزش افزوده و ... ارائه دهیم مؤثر است و چه اشکالی دارد مردم آن را بدانند.

میرلوحی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال با فراز و فرودهای فراوان از جمله موضوع عوارض پروانه ساخت روبه‌رو بودیم وقتی الان می شنویم  95 درصد بودجه فصل اول سال محقق شده این امید را می‌دهد که در این شهر می‌توان با شرایط سخت اقتصادی کارهای بزرگی انجام داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا تاکید کرد: ‌ باید سیاست ها و تصمیمات برنامه سوم را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث 129 درصد درآمد و دارایی سرمایه‌ای بخشی مربوط به تهاتر است گفت:‌ در وصول مطالبات ارزش افزوده و نظام ساماندهی درآمدی  اقدامات قابل اتکاء و اعتمادی صورت گرفته است که بتوانیم برنامه ریزی 98 را بهتر از 97 پیگیری کنیم.  

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: