• جمعه ٤ مرداد ١٣٩٨-٢٢:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٤٥
علی اعطا در پایان فرایند انتخابات شورایاری بیان داشت؛

نتایج قطعی بعد از 24 ساعت از سوی هیات نظارت مرکزی اعلام می شود/ منطقه 4 و محله گلشن بیشترین تعداد اخذ ارا را داشته اند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از هیات دولت و اصحاب رسانه و شهروندان گفت: بعد از اعلام نتایج از سوی هیات اجرایی به هیات نظارت مرکزی در 24 ساعت آینده نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا در پایان فرایند انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها گفت: تا این لحظه آمار نهایی شرکت کنندگان در انتخابات 509 هزار 108 نفر است که به نظر می رسد آمار نهایی باشد.
وی ادامه داد: این آمار نشان می دهد مشارکت شهروندان تا حد زیادی انتظارات را برآورده کرده است.
اعطا ادامه داد:از شهرداری و همکاران و هیات اجرایی تشکر ویژه ای داشته باشیم و همچنین از رسانه ها که در این مدت پا به پای مدیریت شهری آمدند و نیز مخاطبین اصلی ما که شهروندان تهرانی بودند را آگاه کردند و بیش از هر چیز از شهروندان باید متشکر باشیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت : توسعه مشارکت تا مقیاس محله موضوعی است که تلاش کردیم تقویت کنیم و شهروندان کمک به تداوم این مسیر کردند.
اعطا در ادامه افزود: تشکر دیگر از هیات دولت است که اگر پیگیری های ویژه معاونت حقوقی ریاست جمهوری نبود شاید برگزاری این انتخابات با توجه به موانع و تنگناها میسر نمی شد . همچنین از هیات راهبردی انتخابات شورایاری ها که طبق مصوبه شورای پنجم تشکیل شد و مجموعه ای از دستگاه ها بودند که وظیفه شان بررسی راهکارهای مشارکت مردم در انتخابات شورایاری ها بودند تشکر کرد.
سخنگوی شورا در ادامه با اشاره به نحوه اعلام نتایج انتخابات گفت: پیش از این اعلام شده بود که با فاصله کوتاهی نتایج اعلام می شود و طبق آیین نامه نتایج انتخابات باید از سوی هیات اجرایی به هیات مرکزی نظارت اعلام شود و هیات مرکزی بعد از 24 ساعت نتایج را اعلام می کند.طبیعتا در هیات مرکزی نظارت در اسرع وقت بعد از دریافت نتایج اولیه ، نتایج نهای را اعلام می کنیم .
اعطا در پایان با اشاره به بیشترین تعداد شرکت کنندگان در انتخابات در مناطق و محله ها گفت: سه منطقه ای که بیشترین مشارکت را داشتند به ترتیب منطقه 4و 15و 5 بوده است. در بین محله ها نیز به ترتیب محله گلشن منطقه 4 ،محله نعمت آباد منطقه 19 ،شکوفه منطقه 19 ،تهرانپارس غربی منطقه 4 ، عبدل آباد منطقه 19 بوده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: