• ١٤ ارديبهشت ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٤٨٣٠
زنان خانه‌دار مصرف آب را مدیریت کنند/ سفره‌های زیرزمینی با بارش های اخیر سیراب نشدند

زنان خانه‌دار مصرف آب را مدیریت کنند/ سفره‌های زیرزمینی با بارش های اخیر سیراب نشدند

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح باغ راز هستی در منطقه ۲۲ شهر تهران گفت: قرار بوده است که منطقه ۲۲ یک منطقه نمونه و مدرن باشد.

وی افزود: اتفاقات خوب و‌ مثبتی در این منطقه رخ داده است اما هنوز هم کم و کاستی هایی وجود دارد که باید رفع بشود.

امانی گفت: به بحث مصرف آب اشاره کرد و گفت آب در هر شرایطی حتی شرایط امسال که پر بارش بوده است نیاز به صیانت و حفاظت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت سفره های آب زیر زمینی کشور به هیچ عنوان در این بارش ها سیراب نشدند و باید یادمان باشد این بارشها نیاز ما را به آب حل نکرده است.

وی به بی تحرکی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: ۷۵ درصد دانش آموزان اضافه وزن دارند و باید با گسترش باغ ها و فضاهای سبز برای تحرک دانش آموزان کاری کرد.

امانی در بخش دیگری از سخنان خود به دخالت مردم در امور شهری از طریق شوراها اشاره کرد و گفت قرار بود ۲۰ و چند مسؤولیت به عهده شوراها بگذارند اما نگذاشتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به لایحه ارائه شده به مجلس در خصوص شوراهای شهر اشاره کرد و گفت: این مصوبه به محدود کردن شوراهای شهر ختم می شود و منجر به بزرگ تر شدن دولت ها می شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: