• ١٠ ارديبهشت ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٤٧٧٢
نبود قرارداد برای پایش برج میلاد/ سازوکار لازم برای عقد قرارداد در نظر گرفته شود

نبود قرارداد برای پایش برج میلاد/ سازوکار لازم برای عقد قرارداد در نظر گرفته شود

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا نژادبهرام با اشاره به نبود قرارداد از سوی شهرداری تهران جهت پایش برج میلاد، به کنترل و نظارت بر سازه برج میلاد تاکید کرد.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به انتقاد سازمان نقشه‌برداری کشور مبنی بر عدم پایش سازه برج میلاد و خطرهای احتمالی آن گفت: سازمان نقشه برداری کمی موضوع را به گونه دیگر عنوان کرده است. به طور مداوم با سازمان‌های مختلف جلسه دارم و پیگیری می‌کنم.

نژادبهرام ضمن تائید نبود قرار داد لازم با سازمان نقشه‌برداری برای پایش برج میلاد افزود: درست است هیچ نوع قراردادی برای پایش برج میلاد نداریم ولی تمام تلاش ما این است که ساماندهی لازم برای پایش را انجام بدهیم.

وی تاکید کرد: حدود 8 الی 9 ماه پیش پایش انجام می‌شده است ولی در حال حاضر قراردادش تمدید نشده و اینکه اذهان عمومی نسبت به این قضیه حساس باشند ضروری، جدی و الزامی است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پایان عنوان کرد: معتقدم برج میلاد تحت نظارت مشاور شهرداری تهران و نظارت اجتماعی که از سوی مردم و رسانه‌ها صورت می‌گیرد، بوده و اعضای شورا به شدت پیگیر هستند و باید سازوکار لازم برای عقد قرار داد صورت بگیرد.

گفتنی است هفته گذشته رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور از نبود قرارداد لازم برای پایش سازه برج میلاد خبر داد و آن را نگران کننده دانست اما معاون شهردار تهران با رد این ادعا، پایش برج میلاد را در صلاحیت سازمان نقشه‌برداری نداست و از وجود قرار داد لازم خبر داده بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: