• ٢٤ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٤٥٧٩
افزایش ۲۰۰ میلیاردی بودجه فرهنگی شهرداری خرج راسته‌های فرهنگی می‌شود

افزایش ۲۰۰ میلیاردی بودجه فرهنگی شهرداری خرج راسته‌های فرهنگی می‌شود

به گزارش معاونت و ارتباطات امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری فارس، در پاسخ به این سوال که افزایش بودجه ۲۰۰ میلیاردی بخش فرهنگی شهرداری تهران صرف چه اموری خواهد شد گفت: نظر اعضای شورای شهر تهران این بود که برای کارهای فرهنگی باید هزینه بیشتری شود.

وی افزود: شهرداری تهران طرحی درخصوص ایجاد راسته‌های فرهنگی نظیر راسته صنایع دستی در خیابان ویلا داشت که این افزایش ۲۰۰ میلیاردی را توجیه کرده و ضرورت اختصاص بودجه را نشان می‌داد.

میرلوحی گفت: برای مثال در خیابان ویلا قرار است تعدادی از بناهای تاریخی تملک شده و بعد از بازسازی برای ساخت راسته فرهنگی صنایع دستی اختصاص یابد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران ۶ راسته فرهنگی را در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شهر تهران طراحی کرده است که قرار است در قالب این راسته‌ها برای حرف و مشاغل فرهنگی فضای مشخصی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: این بودجه‌ها صرف امور ماندگاری می‌شود که سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرده و به نوعی جز دارایی های شهرداری و شهر تهران محسوب می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: