• ١٨ اسفند ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٤٥٥٥
تعیین تکلیف 418 برج باغ تا پایان تیر ۹۸/شهرداری پول‌ها را پس می دهد

تعیین تکلیف 418 برج باغ تا پایان تیر ۹۸/شهرداری پول‌ها را پس می دهد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی عضو کمیسیون سلامت شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص تصمیم شورای شهر برای ساخت و ساز در 62 برج باغ، گفت: مالکان این 62 برج باغ قبل از لغو مصوبه برج باغ‌ها عوارض پرداخت کرده بودند برخی از آنها شکایت کرده و علیه شهرداری حکم صادر شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه تصمیمات غلط و بدون کارشناسی صورت گرفته است،گفت: ما مجبوریم بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم.

خداکرمی با بیان اینکه قبل از لغو مصوبه برج باغ‌ها برخی از مالکان این 62 برج باغ پروانه هم دریافت کرده بودند، گفت: بیشتر این برج باغ‌ها در منطقه یک شهرداری تهران هستند و البته بگویم که به آنها مجوز 9 طبقه در سطح و 2 طبقه در زیرزمین داده می‌شود.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه 38 نفر از مالکین این 62 برج باغ به شهرداری مراجعه و تقاضای دریافت طبقه اضافی کردند، گفت: شهرداری به تقاضای آنها پاسخ نداده است و از شورا خواست تا این موضوع را تعیین تکلیف کند.


وی با بیان اینکه متأسفانه بیشتر اعضای شورای شهر موافق ساخت‌وساز در این 62 برج باغ بوده‌اند، گفت: علت موافقت آنها هم حکم قضایی بوده است و شهرداری محکوم شده است.

خداکرمی با بیان اینکه 480 مجوز برج باغ صادر شده است، گفت: 62 مورد آنها به طور کامل هزینه پرداخت کرده و الباقی علی‌الحساب بوده است و قرار است که شهرداری تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف 418 برج باغ را که به آنها مجوز داده مشخص کند و احتمالا پول آنها را پس دهد.

به گفته عضو کمیسیون سلامت شورای شهر، فقط در یک فقره از این 62 برج باغ 450 اصله درخت از بین می رود و متأسفانه ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کرده‌ایم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: