• ١١ اسفند ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٩٣٨
سهم زنان در مدیریت جامعه باید ۷۰ به ۳۰ شود

سهم زنان در مدیریت جامعه باید ۷۰ به ۳۰ شود

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از  ایلنا، به مناسبت روز زن، زهرا نژادبهرام نشست صمیمانه‌ای با حضور سایر اعضای زن شورا و خبرنگاران زن حاضر در شورا برگزار کرد. در این نشست صمیمانه، محسن هاشمی، زهرا نژادبهرام، الهام فخاری، ناهید خداکرمی، زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین حضور داشتند.

در ابتدای جلسه خبرنگاران زن درباره سهم زنان در مدیریت شهری، حضور زنان روی بیلبوردها و هزینه‌هایی که زنان باید برای حضور در جامعه بپردازند گفت‌وگو کردند.

سپس زهرا نژادبهرام، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام زن و بزرگداشت حضرت فاطمه(س) او را الگویی برای تمام زنان مسلمان دانست.

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران هم درباره مقام زن گفت: زنان علاوه بر مسئولیت خانوادگی در عرصه اجتماعی هم فعالیت می‌‌کنند، نمونه آن را در میان زنان شورا ببنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به تلاش زنان در رسانه‌‌‌ها، خوب است که تلاش‌‌‌های اعضای شورا منعکس شود تا تعداد زنان حاضر در مجلس و شورا و شهرداری بیشتر شود.

رئیس شورای شهر افزود: ثابت شده که زنان مسئولیت‌‌پذیری بیشتری از مردان دارند و حاشیه کمتری در کار دارند دارند، امیدواریم در آینده حتی حضور زنان برعکس حضور مردان باشد و حضور زنان نسبت به مردان در محیط کار ۳۰ به ۷۰ شود.

هاشمی با ذکر خاطره‌ای از خانواده خودش اضافه کرد: در خانواده ما فائزه و فاطمه اصلا در خانه نیستند و بیشتر ما مردان در خانه هستیم!

وی یادآور شد: در قانونگذاری در شورای شهر، زنان مسلطند و ما هم از همگی ترسی داریم، صحبت‌ها را گوش می‌دهیم و عمل می‌کنیم!

در پایان سایر اعضای شورای شهر تهران به ذکر نکاتی پرداختند. زهرا صدراعظم نوری یکی از این اعضا بود وی درباره دقت و پیگیری خبرنگاران زن توضیح داد و آنها را دقیق‌تر از مردان دانست.

در پایان اعضای زن شورا با خبرنگاران عکس یادگاری گرفتند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: