• ٨ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٣٥٨
زمان برگزاری انتخابات شورایاری به خرداد موکول شد/ هاشمی: تصویب آیین‌نامه شرط برگزاری انتخابات است

زمان برگزاری انتخابات شورایاری به خرداد موکول شد/ هاشمی: تصویب آیین‌نامه شرط برگزاری انتخابات است

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه قرار بود انتخابات شورایاری در اردیبهشت ۹۸ برگزار شود، گفت: در حال حاضر این انتخابات به تاخیر افتاده و سعی می‌کنیم در خرداد انتخابات شورایاری را برگزار کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه نظارت تغییراتی در سازوکار انتخابات شورایاری‌ها ایجاد کرده‌ایم، گفت: تلاش می‌کنیم به جای نظارت بالا به پایین بیشتر از نظارت مردمی استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تعداد اعضای شورایاری همچون گذشته خواهد بود و هیچ تغییری نخواهیم داشت، گفت: در برخی موارد مانند خدمات شهری و یا تغییر حوزه‌های انتخاباتی باید نظر شهرداری را هم کسب کنیم.

میلانی با اشاره به جلسه‌ای که با فرمانداری تهران در خصوص انتخابات شورایاری داشت، گفت: نگاه آن‌ها به انتخابات شورا یاری مثبت است و از پیش ثبت‌نام آن هم استقبال کرده‌اند، اما زمان دقیق ثبت‌نام هنوز مشخص نشده است.

همچنین محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شواری شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شرط برگزاری انتخابات شورایاری این است که ابتدا آقای میلانی آیین‌نامه را بیاورد و اگر آیین‌نامه تصویب شد آن وقت انتخابات شورایاری را برگزار خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: