• ٨ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٣٥٥
عودلاجان و دروازه غار در حال نابودی هستند/ انسان محوری رویکرد شورای شهر در سال ۹۸

عودلاجان و دروازه غار در حال نابودی هستند/ انسان محوری رویکرد شورای شهر در سال ۹۸

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهرانحسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرا رسیدن سال 98، مهمترین اقدامات پیش روی شورای شهر در حوزه فرهنگی را برای سال جدید تشریح کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید شهر را انسان محور کنیم و از حضور خودرو، سنگ و ساختمان پرهیز کنیم اظهار کرد: در سال جدید باید میدان‌ها را زیباتر کنیم و در اطراف مراکز تاریخی علائم مناسب نصب کرده تا مردم با آن‌ها آشنا شوند.

خلیل آبادی با تأکید بر اینکه از سال 98 اتوبوس‌های گردشگری راه‌اندازی می‌شود اظهار کرد: برای گسترش گردشگری در هر منطقه یک ستادی را متشکل از میراث فرهنگی و شهرداری ایجاد خواهیم کرد تا ظرفیت‌های گردشگری هر منطقه به طور کامل شناسایی شده و بهره‌برداری شوند.

وی با اظهار تأسف از اینکه خیلی از مناطق تاریخی تهران مثل عودلاجان و دروازه غار در حال از بین رفتن هستند ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پهنه‌های کتاب و صنایع دستی فعال شوند و در نهایت نیازهای فرهنگی مردم را پشتیبانی کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: با گسترش پهنه‌های فرهنگی وقتی که مردم در شهر می‌گردند به جای آن که با عجله دنبال تهیه خوراکی باشند به سوی پهنه‌ها روی می‌آورند و از این طریق سبد فرهنگی خود را هم مورد توجه قرار می‌دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: