• ٨ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٣٥٢
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲۷ پروژه معاونت عمرانی شهرداری/ ساخت زیرگذر گیشا و استاد معین تا پایان شهریور ۹۸ به اتمام می‌رسد

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به ۲۷ پروژه معاونت عمرانی شهرداری/ ساخت زیرگذر گیشا و استاد معین تا پایان شهریور ۹۸ به اتمام می‌رسد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهرانافشین حبیب‌زاده عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در سال ۹۸ بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از جمله استاد معین و زیرگذر گیشا به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: از سال ۹۹ دیگر دغدغه‌ای در مورد پروژه‌های گذشته نخواهیم داشت.

وی با اشاره به عملیات عمرانی پروژه زیرگذر گیشا افزود: این پروژه به لحاظ پیش‌بینی در بودجه مشکلی ندارد، اما به لحاظ تغییر منابع باید دید که در سال آینده با چه شرایطی روبرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: معزی: پروژه استاد معین-آزادی تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: هزینه‌های تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده است، اما اینکه بودجه تا چه میزان برای سال آینده تحقق یابد، مشخص نیست.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر ردیف بودجه‌ای که به معاونت عمرانی تعلق گرفته است، ۵۰۰ میلیارد تومان هم برای ۲۷ پروژه آن پیش‌بینی شده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه پروژه گیشا و استاد معین تا پایان شهریور به پایان برسد، گفت: بخشی از ۲۷ پروژه در سال ۹۸ تمام می‌شود و بخشی دیگر هم پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: خط ۷ متروی تهران در فروردین ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: