• ٨ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٣٥٠
نوروزگاه‌ها تعامل بیشتر شهروندان و خانواده‌ها را همراه دارد

نوروزگاه‌ها تعامل بیشتر شهروندان و خانواده‌ها را همراه دارد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری در افتتاح نوروزگاه در بلوار کشاورز ضمن تبریک سال نو گفت: نوروزگاه ها در راستای اقدامات سال گذشته برگزار می شود، اما به صورت گسترده تر و در ۴۰ نقطه طراحی و اجرا شوند.

وی افزود: شهر متعلق به مردم است و نوروزگاه ها این رویکرد را دنبال می کنند. ما خواهان‌ بازگشت مردم به عرصه های شهری هستیم‌ که این مسئله مهم موجب رونق بیشتر شهر و تعامل شهروندان با یکدیگر می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نوروز جشن پیروی روشنی بر تاریکی است، عنوان کرد: امیدوارم این تجربه برای همه ما درس مقابله با مشکلات را به همراه داشته باشد.

فخاری با اشاره به حضور چهره های شناخته شده در نوروزگاه ها گفت: حضور هنرمندان و ورزشکاران تجربه مثبتی در این برنامه ها بوده است. برنامه هایی که باعث می شوند مردم فقط برای خرید و کار کنار یکدیگر قرار نگیرند؛ بلکه برای لذت بردن و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مشارکت در چنین برنامه هایی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی تصریح کرد: نقطه قوت نوروزگاه ها در این است که این برنامه ها در دل شهر برگزار می شود و تعامل بیشتر خانواده ها و شهروندان را فراهم‌می کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: