• ٢ دی ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٣٢٧٥
ابراز نگرانی تعدادی از اعضای شورای شهر درباره روند تعیین هیات مدیره همشهری

ابراز نگرانی تعدادی از اعضای شورای شهر درباره روند تعیین هیات مدیره همشهری

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی گزینه‌های عضویت در هیات مدیره موسسه همشهری اظهار کرد: تعدادی از همکاران ما در شورا که مسایل حوزه فرهنگی یا اطلاع رسانی را دنبال می‌کنند، نسبت به روند تصمیم گیری در رابطه با هیات مدیره همشهری، ابراز بی اطلاعی و بعضا نگرانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اخیرا در رابطه با برخی اسامی مطرح شده برای تشکیل تیم مدیریتی جدید نگرانی‌هایی ایجاد شده و نسبت به سازوکار تصمیم گیری، ابهاماتی مطرح است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه از چگونگی ترکیب هیات مدیره همشهری اطلاع روشنی ندارم، گفت: اما به گمانم باید توجه داشت افرادی که هیات مدیره جدید همشهری را تشکیل خواهند داد، باید در تراز مدیریتی چنین مجموعه عریض و طویل و تاثیرگذاری باشند.

اعطا با بیان اینکه کسانی که منصوب خواهند شد، باید در تراز مدیریتی چنین موسسه ای باشند، اضافه کرد: آنها باید از مقبولیت کافی برخوردار و متناسب با دو مساله کلان موسسه اولا مسایل حوزه بنگاه داری یعنی مالی و منابع انسانی و ثانیا مسایل حوزه سیاست گذاری و مدیریت رسانه ای باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: