• ١٠ مهر ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٢٩٤٦
نظارت اجتماعی به کاهش بروز تخلفات، کمک می کنند

نظارت اجتماعی به کاهش بروز تخلفات، کمک می کنند

 


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران موضوع زیست شبانه که از سوی زهرا نژاد بهرام رییس کمیته شهرسازی شورا مطرح شده بود در نشستی مشترک  با حضور اعضا کمیسیون شهرسازی و معماری، اساتید و صاحبنظران و مسئولین دستگاه های متولی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

زهرا نژاد بهرام علت ارائه طرح از سوی کمیته را مساله  سرزندگی شهری عنوان کرد و افزود: یکی از دغدغه های امروزه تامین امنیت در محلات به خصوص در هنگام شب است بنابراین امنیت، اقتصاد، تنوع زیستی و... هم در جهت معنادار کردن سرزندگی شهر مورد توجه دارد.

 

وی ادامه داد: با تحقق زیست شبانه  بار حفاظت امنیتی شهر می تواند تاحدی از دوش نیروی انتظامی برداشته شده و با نظارت اجتماعی به مردم  واگذارشود.

 

رییس کمیته شهرسازی شورا با بیان اینکه مناطقی مثل ۱۲ و۱۱ از   مناطق ناامن شبانه هستند افزود: بر همین اساس می توان با اتکا به ظرفیتهای فرهنگی،دینی و عمومی مان، از زمانهایی نظیر شبهای رمضان یا محرم،  زیست شبانه را استارت زد.   

 

نژاد بهرام تاکید کرد: نظارت اجتماعی می تواند در کاهش بروز تخلفات، کمک کنند.

 

عضو هیات رییسه شوری ا اسلامی شهر تهران یادآور شد: با افزایش جمعیت شهر،محدودیت فضاهای تهران برای عرصه های عمومی،بیش از پیش به چشم می خورد. بنابراین شرایط باید بگونه ای باشد که همه جمعیت بتواند از ظرفیت های شهر استفاده کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: