• ٢٨ فروردين ١٣٩٨-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٢٦٦٣
طرح‌هایی برای انتصاب جوانان در شهرداری

طرح‌هایی برای انتصاب جوانان در شهرداری


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با برنامه‌های حمایتی شورای شهر از جوانان در پایتخت اظهار داشت: طرح‌های زیادی تا کنون در این زمینه اجرا شده و مدنظر قرار دارد که انتخاب 50 درصدی حوزه‌های مدیریتی از جوانان از جمله این رویکردها است.

 

وی با اشاره به اهمیت شورای شهر تهران به جوان‌گرایی در رده‌های مدیریتی گفت:‌ در انتخاب شهردار هم تلاش شد از رویکرد جوان‌گرایی استفاده کنیم و در حال حاضر بیشترین فرصت را برای جوانان قرار داده تا با مسائل مختلف شهری آشنا شوند.

 

نژادبهرام از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جوانان خبر داد و گفت: اواخر سال گذشته نشستی با دانشگاه‌ها آغاز شد و بر اساس این سلسله نشست‌ها تفاهم‌نامه‌هایی امضا شد، از جمله اینکه با دانشگاه تربیت‌مدرس تهران تفاهم‌نامه‌ای داشتیم تا در قالب کارگاه و نشست تخصصی مسائل شهری را برای جوانان مطرح کنیم.

 

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد: در حال حاضر ظرفیت کارورزی در محیط‌های واقعی را برای جوانان فراهم کنیم و تلاش می‌کنیم از محیط تئوریک فاصله گرفته و آموزش‌ها را عملیاتی ارائه دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های پیش‌رو نیز رویکرد جوان‌گرایانه مدنظر قرار دارد و نیروهای بازنشسته با حفظ کرامت سازمان را ترک و از ظرفیت مشاوره‌ای آنها استفاده می‌کنیم.

 

نژادبهرام گفت: در حال حاضر معاونین در شهرداری تلاش می‌کنند که حداقل دو جوان را در حوزه‌های مدیر کلی استفاده کنند و هم اکنون بخش‌های مختلفی از شهرداری همچون ریاست مرکز مطالعات، معاون برنامه‌ریزی و بسیاری از شهرداران مناطق جوان هستند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: