حق مردم بهرهمندی از خدمات مناسب است/ آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد از شهروندان درباره سازمانهای خدماترسان شهرداری هستیم
حق مردم بهرهمندی از خدمات مناسب است/ آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد از شهروندان درباره سازمانهای خدماترسان شهرداری هستیم
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده در جلسه شورای واگذاری حق بهرهبرداری موقت از اماکن عرضه خرده فروش محصولات پروتئینی از سازمان میادین میوه و ترهبار به عنوان مجموعهای موفق و خدوم که هفت روز هفته در خدمت شهروندان است، نام برد و گفت: هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری که در این سازمان نیز شاهد آن هستیم، تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت شهروندان است.
عضو ناظر شورای اسلامی شهر تهران در واگذاری غرف میادین میوه و ترهبار با اشاره به اینکه با توجه به تلاشهای صورت گرفته، امروز میدانها و بازارهای میوه و تره بار هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت در سطح مناسبی قرار دارند، اظهار کرد: مردم عموماً از کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده و نحوه ارائه خدمات میادین و بازارهای میوه و تره بار رضایت دارند و البته مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین نیز تلاش میکنند تا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این میادین را ارتقاء دهند.
رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهادی از جانب شهروندان است، تصریح کرد: به همین دلیل در مجموعههای خدمات رسان باید به شرایطی برسیم که بتوانیم رضایت صد در صدی مردم را جلب کنیم.
حبیبزاده در پایان با تاکید بر نقش نظارتی شورای شهر بر واحدهای تحت پوشش شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: حق مردم است که از خدمات مناسب برخوردار شوند و به این منظور، شورای شهر از سازمانهای خدمات رسان همچون سازمان مدیریت میادین حمایت میکند.