• ٩ آبان ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١١٣٧٨
شهردار تهران باید بتواند تعامل با حاکمیت، دولت و قوای سه گانه و نهاد رهبری داشته باشد

شهردار تهران باید بتواند تعامل با حاکمیت، دولت و قوای سه گانه و نهاد رهبری داشته باشد


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای ازهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره ملاک های انتخاب شهردار به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اعضای شورای شهر از ابتدای فعالیت خود 16 معیار را برای انتخاب شهردار تصویب کردند که براین اساس شهردار تهران باید فردی شجاع ،ضد فساد ،ضد تخلف و معتقد به اصلاح طلبی و اصلاح کارها باشد.

 

وی گفت : شهرداری که برای تهران انتخاب می‌شود باید دارای حسن شهرت و از کارایی، تجربه و دانش لازم برای اداره شهرداری تهران برخوردار باشد .

 

این عضو شورای شهر تهران داشتن شأنیت در سطح ملی را از دیگر ملاک های انتخاب شهردار عنوان و بیان کرد: شهردار تهران جایگاهش به گونه ای است که با حاکمیت، دولت و قوای سه گانه و نهاد رهبری باید تعامل داشته باشد لذا باید فردی باشد که بتواند این تعامل را بخوبی انجام دهد.

 

وی تاکید کرد: شهرداری که برای تهران انتخاب می‌شود باید کاردان باشد نه اینکه با سعی و خطا فعالیت‌ها را انجام دهد بلکه با اتکا بر دانش و تجربه خود بتواند تهران را اداره کند.

 

نوری اظهار داشت: دنبال این نیستیم که موضوعات گذشته تکرار شود اما موضوعاتی که در برای آقایان نجفی و افشانی ایجاد شد موضوعاتی غیرقابل پیش بینی بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: