• ١٤ ارديبهشت ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٠٣٣٢
رویکردجوان گرایی لازمه توسعه پایتخت است

رویکردجوان گرایی لازمه توسعه پایتخت است


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از شهردار آنلاین حجت نظری با بیان اینکه من شخصاً باور دارم که حتما باید در شهرداری از نیروهای جوان استفاده شود، گفت: سه شنبه آینده به کاندیدایی رای خواهم داد که تعهد کند، میانگین سن مدیران شهرداری تهران را حداقل 10 سال کاهش دهد.

 

وی با بیان اینکه جوانان به دلیل به روز بودن علم و تحصیلاتشان می‌توانند در بخش‌های مسئولیتی و اجرایی بهتر عمل کنند، عنوان کرد: منظور از جوانان دختران و پسران کارآمد، متعهد، خلاق و مسئولیت‌پذیر در کنار یکدیگر است و تمایزی میان این دو نیست.

 

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بدون شک شهردار آینده باید کسی باشد که فضا را برای مشارکت زنان و دختران ایرانی نیز فراهم کند، تصریح کرد: اگر شهردار آینده پایتخت رویکرد جوان‌گرایی داشته باشد، به طور قطع فضایی را برای فعالیت و مشارکت بانوان در نظر می‌گیرد.

 

 

 

وی روی آوردن به جوانان را لازمه توسعه شهر تهران دانست و عنوان کرد: معتقدم کسانی می‌توانند کارهای اجرایی شهر را به خوبی انجام دهند که انگیزه تلاش شبانه‌روزی و فعالیت پر زحمت در شهرداری را داشته باشند؛ اگر چنین انگیزه‌ای وجود نداشته باشد، به طور طبیعی ممکن است در انجام مسئولیت ها کوتاهی صورت گیرد.

 

 

 

خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، شهرداری و شورای شهر با دقت نظر در این زمینه عمل کنند و برای اجرایی شدن این خواسته عمومی راه را هموار سازند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: